طراحی خودروی الکتریکی CANOO

پروژه استارتاپ Canoo در ایالت کالیفرنیا، به دنبال ابداع مفاهیم جدیدی از ماهیت خودروی الکتریکی و حتی شیوه طراحی، ساخت، مدل سازی، تولید، فروش و مشتری مداری در یک شرکت خودرو سازی میباشد.
استفان کراوس، رئیس هیئت مدیره شرکت Canoo اظهار داشت:

“ما نمیخواهیم که صرفا یک شرکت سازنده خودروهای الکتریکی بوده که یک ماشین را تولید کرده و از طریق نمایندگی ها به فروش میرساند. این مدل تجارت آینده نیست!”
“بسیاری از مردم علاقه ای به اتلاف وقت با اموری مانند ثبت نام خودرو، تعمیر و نگهداری ماشین یا فروش ماشین دست دوم ندارند. آنها می خواهند که هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت کرده و تمام نیازهای حمل و نقل خود را تأمین کنند. ما در حال ایجاد اتومبیلی هستیم که این امکان را فراهم می کند.”

 

 

شرکت Canoo برای غلبه بر چالش های پیش روی خود، از پلتفرم مدیریت چرخه عمر محصول شرکت Dassault Systemes به نام 3DExperience استفاده میکند.
این سیستم امکان مدیریت تمامی مراحل و فرآیندهای شرکت Canoo از زمان ایده پردازی، طراحی، ساخت، تولید تا بازاریابی و فروش را فراهم نموده و صرفه جویی قابل توجهی را برای آنها با استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی قدرتمند و کاهش هزینه های ساخت پروتوتایپ به وجود آورده است.
داستان موفقیت استارتاپ Canoo در استفاده از سیستمهای PLM را در اینجا مطالعه نمایید.

پخش ویدیو

مطالب مرتبط