صنایع معماری و ساختمان سازی

افزایش جمعیت شهری در سراسر جهان، موجب ارائه مفهوم جدیدی به نام شهرهای هوشمند شده که در آن از نوآوری های دیجیتال برای رفع چالش های دیرینه شهری استفاده می شود. رونق ساخت و ساز و تقاضاهای فزاینده ای که به تیم های معماری، مهندسی و ساختمانی ارجاع میشود باعث شده که نیازی مبرم به ایجاد تغییراتی در مهندسی ساختمان با هدف طراحی و ساخت سازه های زیبا و کارآمد و در عین حال آماده برای پایداری طولانی مدت ایجاد شود.

چه فرآیندها و سیستم هایی ما را قادر می سازد تا ساختمان ها و شهرهای زیبا، پویا و پایدار را به بهترین شکل ایجاد کنیم؟

چگونه می توان از سیستم طراحی همزمان، شبیه سازی 4 بعدی، اتوماسیون، تداوم دیجیتال و محیط های مجازی استفاده کرد تا فرآیندهای سنتی که ساختمان ها، زیرساخت های مدنی و شهرهای ما را طراحی و تحویل می دهند، متحول نمود؟ برای بقا و پیشرفت در دوران پسا دیجیتال، همه تیم های بزرگ و کوچک که در ساخت و ساز شهرها و سرزمین ها فعالیت می کنند باید از فناوری نوین طراحی ساختمانی استفاده نمایند.

سیستمهای PLM با عملیاتی کردن و ادغام مهندسی دانش، مهندسی سیستم، مهندسی همزمان، مدیریت تغییرات و مدیریت الزامات و قوانین و استانداردها، به سازندگان ساختمان کمک میکند تا با کمترین هزینه و زمان محصول خود را متناسب با نیاز بازار ارائه نمایند.

با دستیابی به تولید انبوه اقتصادی و کارآمد، بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

رضایت مشتری و درآمد پس از فروش را افزایش دهید.

از کارکرد به موقع زنجیره تامین اطمینان حاصل کنید.

استاندارد ها و الزامات کیفی مورد نیاز به سرعت بدست آورید.

برنامه ریزی دقیقی برای ارتباط با تمام مشتریان داشته باشد.

به بازارهای جهانی فکر کنید و خود را برای ساخت و ساز بیشتر آماده کنید.

با مدیریت پروژه دقیق زمان تحویل خود را تضمین کنید.

پخش ویدیو